Waarom een Cliëntenraad?

De Cliëntenraad is er, omdat we de zorg voor jou en ons toegankelijk willen maken en houden. Wij willen dat je de zorg makkelijk kunt bereiken: telefonisch en digitaal. Maar ook als je een bezoek brengt aan de huisartsenspoedpost.

Ook vinden we het belangrijk dat je begrijpt wat er tijdens je bezoek gebeurt en dat de zorg van goede kwaliteit is.

Daarom zetten wij ons in voor jou!

Dat lukt ons het beste mét jou. Help je ons mee?

  1. Dat kan door ons te vertellen wat we volgens jou kunnen verbeteren.
  2. Of door je vragen aan ons te stellen.

Zo weten wij waar je als patiënt of bezoeker moeite mee hebt.

De Cliëntenraad van Huisartsenposten Rijnmond zet zit in om de stem van de patiënten en bezoekers te laten horen.
We horen je graag!

Juist met wat je ons vraagt of vertelt, kunnen we terecht bij de Raad van Bestuur van Huisartsenposten Rijnmond. Dat doet een Cliëntenraad: jouw stem overbrengen bij het bestuur. Meedenken en meepraten met bestuur over verandering en verbetering in de zorg. Daarom de Cliëntenraad.

Wil je meer weten?
Of heb je een suggestie of opmerking?

Mail je vraag of opmerking naar: clientenraad@haprijnmond.nl

Lees meer over wat we doen.